Schema

Du hittar aktuellt schema på följande länk: (på kommande)

För att kunna boka plats måste du vara medlem och registrerad.

 OM PASSEN

Baspass

I baspassen förenklar vi dagens pass. Fokus ligger på teknik och utförande. Passet fungerar precis som ett vanligt pass, men vi förenklar övningarna och arbetar mer grundläggande. Det blir alltså lika svettigt, men övningarna enklare. Detta pass rekommenderar vi även för dig som är ny inom CrossFit, eller vill prova på.

CrossFit-pass

Passen varar i ungefär en timme. Vi börjar med en uppvärmning med inslag av dynamisk rörlighet och förberedande rörelser inför den intensiva delen av passet. Sedan är det dags för en teknik/styrkedel. Därefter följer en ”metcon” där vi tränar med högt tempo och försöker antingen hinna så mycket som möjligt på kort tid eller så många varv som möjligt på angiven tid. Vi lägger mycket fokus på teknik och individuell coachning, alla våra tränare är utbildade.

Öppet gym

Öppet gym är till för de medlemmar som vill träna på egen hand. För att få träna på egen hand måste medlemmen fullfölja en introkurs alternativt delta på 5 st teknikpass.

Nybörjare?

Är du ny inom CrossFit-världen? På onsdagar kl. 16.30 har vi baspass, vilka vi rekommenderar även för de första besöken.

Du behöver inte vara vältränad för att komma på våra pass, vi anpassar övningarna efter vad du klarar av.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *